Pár info o VF

Potrebujete poradiť pri kúpe fajky??

Moderátori: remus, wladas

Pár info o VF

Poslaťod matejced » Str Jún 09, 2010 3:34 pm

Ohľadom VF som začiatočník a v blízkej dobe sa chystám kúpiť si jednu vlastnú ... len mám pár otázok, na ktoré by som potreboval odpoveď a neskôr vybrať nejakú vhodnú fajku :) ... tak ak by niekto schopný odpovedal, bol by som rád :lol:

Neviem, aká veľkosť fajky je najlepšia. Čítal som, že také stredné sú najlepšie, že kvalita fajčenia je oveľa vyššia, ako pri fajčení z mini/malých fajok, tak preto som najprv rozmýšľal nad kúpou tej strednej, aj keď zase, chcel by som takú, ktorá by sa (príležitostne) dala prenášať a na to, neviem aký typ je najlepší.

Ďalšia vec je materiál vázy ... niektorí vravia, že sklo sa rýchlo rozbije, nie že by som mal v pláne ju schválne rozbíjať, to nie ... ide skôr o to, či tento materiál nejakým spôsobom ovplyvňuje pôžitok z fajčenia, alebo nie.

Pri prezeraní vodných fajok na internete som našiel info týkajúcu sa samoupchávajúceho mechanizmu... je to zlé, ak ho daná fajka nemá? A čo to vlastne spôsobuje (samozrejme nejakú predstavu mám, ale ... radšej si vypočujem niečo presnejšie :D )
A tak isto aj preplachovacie hadice ... Asi je lepšie, keď má človek takú, ale je nejaký problém pri používaní normálnej, nepreplachovacej ?
Hmmm a zatiaľ mi napadá asi posledná vec :D ... čo tak nástavce na hadice... ak to nie je pri informáciách o fajke napísané, dá sa podľa obrázku nejak zistiť, že sa dá pridať aj druhý nástavec s hadicou k fajke, alebo nie ?

tak vďaka zatiaľ :)
matejced
Light Star
 
Príspevky: 143
Registrovaný: Str Jún 09, 2010 3:18 pm

Poslaťod Maki » Str Jún 09, 2010 3:37 pm

chlape citaj.... vsetko tu uz na fore bolo pospominane...
If RAP is music then BALD is a hair color
Maki
SHISHA KING
 
Príspevky: 729
Registrovaný: Pon Jún 08, 2009 9:29 pm
Bydlisko: BB/Brno


Späť na Neviete akú fajku kúpiť

Kto je on-line